Aasialaiset matkailijat

Olet täällä

Aasialaiset matkailijat

Aasialaisten ja erityisesti kiinalaisten matkailijoiden matkailu Suomeen on voimakkaassa kasvussa. Ruokamatkailun kehittämisessä kohderyhmässä on haasteita, mutta myös paljon mahdollisuuksia ja tällekin profiilille laadittu lomake auttaa kehittämisessä.

Ruokamatkailunkehittämiseen on jokaiselle pääkohderyhmälle laadittu Asiakasprofiili-lomake, jonka avulla yritys tai alue voi tunnistaa vahvuutensa, heikkoudet, kehittämiskohteet ja asiakasta ärsyttävät asiat.

  1. Tutustu asiakasryhmääsi koskevaan lisämateriaaliin
  2. Tutustu persoonaa ilahduttaviin ja kiukuttaviin ruokamatkailun ominaisuuksiin 
  3. Keskustelkaa ja valitkaa seuraavat:
  • Alueen/yrityksen tärkeimmät vahvuudet (3-5 kpl)
  • Tärkeimmät ilahduttavat ominaisuudet, joita alue tai yritys voisi tarjota (3-5)
  • Mitä meiltä puuttuu? Mikä vaatii paljon työtä? (3-5 kpl)
  • Poistettavat asiakasta kiukuttavat ominaisuudet (3-5 kpl)

Lue lisää

Visit Finlandin Katse Kiinaan -julkaisu

Ruokamatkailun julkaisu 2017

Twitter

Strategiakumppanit